1,2,3,4 cara är en party myra

Vet inte varför, har inte varit såhär på länge! Plötsligt längtar jag till helgen, hoppas på att få träffa nytt folk!
och hoppar verkligen de blir på de stället jag mest hoppas på, woho!
Gud va knasigt allting har varit idag, Datorerna i skolan har inte funkat på 2 dagar, och de går inte o plugga utan datorer i våran sär skola såkallad kunskapsskolan. och blev knas med morsan, knas med lilla vixtrix hihi! och knas med snön, URSH! gud vad jag fryser om tossingarna, följde bara emla 100 meter till bussen och är dyngblöt! Blä säger jag bara.. fast en sak som är bra, är att jag har faktiskt gymmat 3 dagar på rad nu och solat. Så nu är jag brun o fin till helgen. ska köra en till omgång på gymmet på fredag också sååå sköönt vi slutar kl 11 då, härligt!
Imorgon däremot ska jag ta hand o jyckisarna igen, så söta! Men innan så ska jag ta en sväng på stan med min PUFF även kallad Emla dårå! Mysigt! Förutom slasket dårå, som de säkert kommer va i morgon. Man får väll hoppas på de bästa helt enkelt.

P.S förlåt för den dåliga uppdateringen av mig men känns som att tiden bara har runnit iväg samtidigt som jag igentliegn har haft all tid i världen på o blogga. nej nu får de bli skärpning!

Puss på er alla glada! / C


en bild från halloween bjuder jag också på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh hur fan ser ni ut? usch!

2008-12-12 @ 12:34:46
Postat av: Anonym

hoppas för er skull att ni har ansiktsmasker på er.

2008-12-12 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0