2 december

Vi har våran tisdags rutin vi, Ugly betty & Desperate house wife äger allt o alla verlkligen! .
på bilden ser man skillnaden från tvserien och hur hon ser ut normalt. Titta bara hur ful man kan göra sig till jag förstår inte! Fast de va ju samma sak med vårat project på vår film från bilden, ursh då!



Idag har jag bara suttit hemma, men har ju haft lite besök! Emla, Vikkan, Annie & Issa följde med mig hem från skolan, efter ett tag kom Felix också (Annies ragg) naw så söta dom va då! kom på att jag filmade med webbkameran när hon atteckera honom för att han inte skulle få se våran film från bilden! och vikkan sitter o gråter av garv! Gud så kul, Måste dra mig uppåt till den andra datan o se den ju! Måste sätt helt knas ut ju! I morgon är jag hundvakt åt dom små voffsisarna vid skanstull, Så söta så! Och åh shit, på torsdag e de simning med skolan på idrotten gud så pinamt, Efter de bara måste jag dra mig till gymmet inga ursäkter den här gången inte de får de inte bli! direkt efter simning GYM! 

Kommentarer
Postat av: Monica

Ta hand om mina doggisar nu! Saknar dem som bara den ;_;

2008-12-03 @ 14:25:06
URL: http://moniqe.bloggspace.se/
Postat av: cara

klart jag ska! :) dom mår så bra så!

2008-12-03 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0