2009 soooon !

Fan va skönt, ÄNTLIGEN nyår! Som Vace har längtat! Har ni några planer inför nästa år?
Det ända jag har är att inte dricka så mycket, Trappa ner på rökningen, Träna för fullt så kroppen blir fin till
BEACH 09, & Skaffa pojkvän!  Vi har inte helt klart för oss om vart vi ska ikväll, Tjejerna ska äta middag hos Annie med att börja med iallafall, Sedan drar vi oss vidare till nått tryggt place med sina vänner (a) ! Nej men nu ska jag till affären och handla lite grejer som jag ska ta med mig hem till Annies place. Ska möta henne och Bella prick kl 13.00 i tyresö centrum! Men bella sover tror jag hon har både stängt av mobilen och vägrar svara på hem telefonen! ILLA,  kanske de bara blir jag och annie som möts då. Vi får se om hon dyker upp! Bilder från våra outfits och middagen kanske kommer ut ikväll om inte Annies data cpar sig! Puss på er allihopa, thihi! / Cara

Tre likadana bilder fårn i lördags!

Kommentarer
Postat av: bella

FUCK OFF CARA!

2009-01-03 @ 00:03:20
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0