3 dagar

mhm, det är bara 3 dagar kvar tills våra betyg sätts.. och jag har så himla mycket kvar att göra! är så himla stressad, jag så att jag har suttit och läst en gammeldags bok hur länge som helst nu. urs, jag hatar den boken! & jag måste plugga satan imorn så att jag hinner med allt så min kära far ska sjukanmäla mig eftersom att jag aldrig går någonting gjort i skolan. grr att det alltid ska bli så här, i början av terminen lever man loppan och i slutet stressar man som en liten myra som inte vill bli mosad av en sko. Inte okej!

Men om man ser det posetivt så är det ju bara jullov snart, ett snäpp närmre nyår! Fy så jag längtar,
men det är en sak till jag är stressad över.. vad ska jag ha på mig då? tips, ja tack! Jag är rätt taggad på en lila klänning, men ändå inte för det är typ vad alla vill ha så .. jag får helt enkelt hitta någonting annat fint. Men jag vill inte ha svart på mig (inte hel svart iallafall) jag måste lära mig att variera lite faktiskt. Begravnings emelie ska begravas låååååååååångt ner i marken, thihi.

& nu sitter jag och pratar lite med min lill' piff, hon är jätte rädd stackarn. Hon har ju tittat på nån läskig film om läsiga barn som hon tror ska komma och ta henne *komiskt (?)* haha, så nu är hon tvungen att titta på någon rolig film så att hon börjar tänka på någonting annat. Allt det här bara för att hon inte följer Prison break.. för då skulle hon inte haft tid att kika på den där läsiga filmen! SKYLL DIG SJÄLV SÖTIS,




man dissar inte den här snyggingen för någon läskig film om läskiga barn,
icke sa emla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0