6 December



vaknade för en stund sen, hemma hos issa. Så nu sitter jag här vid hennes data. Hon har låst in sig i sin stoooora garderob för att byta om, *tööööönt* säger jag bara, vi ska snart dra oss till Centrum för att köpa lösögnfransar och naglar till ikväll kanske nånting annat fint också vi får se.. Igår så somnade vi när vi satte på filmen, Annie dissade oss totalt även om hon lova o komma tillbaka. Aja första ska vi till C, Sen jag dra o sola sen ska jag nog hem, och efter de dra mig till Annie, OOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMM vi inte dissar henne som HON gjorde igår fan funtar på de asså TYYYP!

Måste bara säga ISSA E INLÅST I GARDEROBEN HAHAHAHHAHHA! hon kopmmer inte ut! HAHAH

Kommentarer
Postat av: willey

va händer ikväll babes?:)

2008-12-06 @ 15:11:22
Postat av: a

haha okej gör så

2008-12-06 @ 15:24:57
Postat av: cara

YEAAAAAAAAAAS BIAAAAAAAAAAAAAATCH

2008-12-08 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0