Cara

i inläggen lite längre ner ser ni ju vad vi gjort under dagen,
Istan köpte jag 3 nya pennkjolar. Jätte söta! men efter vi varit stan, så åkte vi till nacka forum.
Köpte bara lösnaglar där, men gud så stort de är där! har aldrig varit där förut men när jag såg de i dag jag blev helt paff trodde nästan att jag kommit till himmlen! det fanns alla olika affärer som de finns i stan, Fast allting ligger inomhus! måste åka dit med alla brudsen på lördag elelr nånting liknande. Men iaf , Efter att vi varit i Nacka forum åkte vi till Centrum för att Annie skulle köpa ett par nya pumps där, Som hennes Mor skulle betala. Men de är klart efter att ha varit inne i skoaffären i en halv timme, och Annie har beslutsångest så hade hennes mamma glömt plånboken på jobbet haha, fyfan!


Här är en bild på mig och kevin från i lördags! Nya bilder kommer i morgon natt, eller på lördag!
puss på er / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0