3 december

 

i morrn e de hårdträning ska ni veta, första simning sen stryka på gymmet Nu har jag tjänat lite pengar av att passa jyckisarna  perfekt inför helgen! problemet är bara, Vad ska vi göra i helgen? På lördag kanske de skulle va nått som vår kompis känner, Men får se om jag ens drar dit. Tror inte det är inte särskilt taggad för det inte just där av alla ställen som finns. Vet inte riktigt va de är, vi går inte riktigt ihop hon och jag över en grej från i sommras.  ärsh får väll se vilka som e där så kanske jag kommer dit o umgås med andra i värsta fall!  men fredag då? vad händer då igentligen ? nej jag har ingenaning, får väll hära höra med Vace, om dom vet nånting för de vet inte jag hihi! eller jo de enda jag vet är att vi ska åka till stan efter skolan och köpanån dress till helgen och efter de dra o sola. men under kvällen har jag ingenaning. Nästa torsdag blir de hundvakt åt småttingarna igen Mys! Men i morrn iaf dåPuss/c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0