Den där bruden

hej sötnosar,
har sovit i 2 timmar nu sen vi sluta skolan helt sjukt eftersom jag aldrig gör det. Man känner sig as seg och jag som ska till stallet också, fan.Vikkan sitter och dampar som vanligt på mig på fejjan, lite överdriven om jag får säga mitt. Hon la ut en bild från våran film vi gjorde i skolan där jag ser förjävlig ut och då menar jag det. Så frågar jag henne varför hon lägger ut sånna bilder och inte lite bilder från helgen, då börjas det. Dampbruden är igång i gen. Akta er vänner, den galna tofskvinnan är i farten! Ska iaf komma ihåg en sak till helgen, MIN kamera eftersom mina vänner är snåla på pix. Vi hörs alla underbara puss Annie


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina lösögonfransar :D

2009-01-05 @ 16:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0