DET DÄR VAR DROPPEN!

JA jag har damp, jag har inte vart ute och kikat på värdet i en och en halv dag, jag har suttit hemma och inte gjort något alls, så tjatar folk hela tiden som om jag hade en bandspelare bredvid mig som hade hakat upp sig och sa samma sak om och om igen. om jag  säger att jag  ska fixa det så gör jag väl det men nej  just dom här bilderna är sååå viktiga så man måste göra så att jag flippar ur! ingen har någonsinn tjatat så mycket om ett par bilder som på dessa! förstår inte vad det är folk inte fattar? men nu läggger jag  väl ut alla dessa bilder på annie!!!!!!!!!



om jag  nu  ser att en enda bild är borttagen som du inte tycker om så blir det synd om dig!
love/v


Kommentarer
Postat av: blondin crew

fyfan va fult att du klipper ut dig din tönt

2008-12-16 @ 20:52:27
Postat av: Anonym

synd att du inte la ut alla

2008-12-16 @ 20:55:16
Postat av: Cara

Men dom andra bilderna då?

2008-12-17 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0