Doggystyle

Hej allihopa, Sitter nu i skanstull en än gång, och tar hand om dom söta. Värsta juluppvisningen jag sätt i skolan idag faktiskt puh! haha, fyfan! Som sagt var jag i stan i dag med brudsen fika lite & Köpte lite små saker!

I morgon ska vi in till stan med skolan typ gå på julmarknad och grejer, får väll se om jag orkar följa med dit ? Ska iaf in till stan med brudsen lite senare och kolla lite festkläder till nyår o sådär. Stanna o ta ett fika o få upp energin och sedan shoppa lite till. Måste hitta nånting åt Pappa & Mary (lillesyster) också, Vafan ska jag köpa åt dom? Ingen aning. Efter de ska jag dra mig till Gymmet. Efter Gympasset ska vi äta våran goda sallad! Yumyum! Juste Saft blir tomorrow ocksa, TACK GOA! För de måste jag också ha tid med i morgon ju kom jag på! Shiat. Om man ska hinna med gymmet får man väll dra från stan i noggurlunda tid. Tyvär Annie du hinner inte vara med din vän. :) vi kommer ju va i stan till typ 4-5 tiden. Sen Gym i en timme sen käka sen hämta saft? Mihi, Srry!

Dagens grejor från stan:

En ny BH Från H&M
2 par nya trosor Från H&M
En present till mamma, Från M...
Lösögonfransar Från H&M
Armband Från Gina tricot
Ett vitt linne från H&M

concealer från makeupstore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0