en ny dag, en ny vecka

Jag har verkligen ingen koll på varken datum eller tid. kolckan är redan halv 2 och jag har precis kräkat frulle. om alltså 2 timmar ska jag och annie till gymmet och  vad händer sen ? inte den blekaste...
Det ända jag har gjort den här morgonen är att jag först kolla på någon konstig film men en dvärg i som vad döden osv. och sen har jag bara letat lite låtar till mig söta bebis ( min telefon ) blev lite pryda, lite john dahlbäck  sebastian ingrosso och några till. Nu ska det verkligen inte vara någon depp musik här eftersom att jag känner mig lite nere på grund av en viss person som jag absolut inte förstår mig på men men life goes on, ska inte grubbla över det. Ska ta och prata med carisen när hon kommit in efter att hon; jag gissar? ''kikat på vädret'' för jag hörde lite skvaller om att vace har ett möte med goalajnen idag vet inte om det stämmer men vi får väl se?
jo och yesterday så var vi på bio med några killar och vi såg ju den sämsta filmen också den var så dålig så att det skriker om den. Helt meningslös film inga toasters på den! vad hette den hmm.. typ the day the earth stood still eller nått sånt fyfan, men trevligt sällskap fick vi iallafall plus i kanten, men nu ska jag nog ta och leta vidare på lite sköna låtar.
pussar och kramar / viktoria

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0