en resumé av 2008

hej vänner, eftersom jag inte har mycket tid över i morgon så tänkte jag kasta in en resume av året som gått vad som har hänt och vad som gjort mig lycklig och motsattsen till den.

Tidigt förra året när skolan började igen blev jag osams med mina nuvarande tjejpolares hatobjekt och jag började vara allt mer med Annelie. Annelie förvandlade mig från High Fashion till en fjortis. Jag hade klippt av mig håret men det fick nu vara uppsatt i en stram bulle mitt på huvudet.


I februari om jag inte minns fel så fick jag min bebis som jag hade väntat på så länge, älskar dig Sum


I all röra så blev jag vän med tjejpatrullen, vace blandannat och började umgås med dom muskitörerna.

Jag fick ingen jätte bra start med Issa då hon var som största barnrumpan, iaf då vi var på the voice eller ngt i den stilen. Kommer ni ihåg Bella och Cara?

Jag har blivit friad. Eller hur fan man säger, Giacomo. Mi ti amo? Aja, en rolig resa jag Cara och Issa var på. Tur att han bor så pass många mil ifrån annars hade jag säkert redan varit gift så som han såg ut.

Min far flyttade till Stockholm och jag fick riktigt bra kontakt med honom. Har inte haft det på flera år men det fungerade bra en stund.

Jag har lärt mig av mina misstag och aldrig göra om det jag gjorde. Kan dessvärre inte tas upp i bloggen.

Jag tog hål i tungan och blev av med min oskuld, berättar dessvärre inte vem det var med.

Jag har haft ett förhållande som jag verkligen ångrar. VERKLIGEN, hur kunde jag vara så dum? Haha

Haft dunderfester och allt har blivit kalasknas.

Haft sex med en gammal bästavän samtidigt som jag var på "g" med hans bästa kompis.

Haft den bästa tiden i mitt liv, självklart tillsammans med mina brudar VACE. Samt startat denna blogg inte illa.

Färgat håret blont. Lite av en spontan grej, ångrade mig då men nu trivs jag väldigt bra i det :)



Resumén fortsätter senare, ni får ha ett gott nytt år om vi inte hörs tills dess. Puss och kram


Första bilden är på mig och nina förra nyår, den andra är nytagen. Man ser att jag har förändrats en hel del på ett år. Framförallt fejkbrännan och luggen just på dessa bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0