födelsedag @ julafton

det låter faktiskt ganska tråkigt att  fylla år på julafton men ja, grattis farfar! Jag är ju med honom hans flickvän pappa och bror min i Hellefors för tillfället, och jag kan säga en ganska hmm.. uppenbar sak - jag vill hem! Det enda jag kan göra är typ att gå ut med hunden på promenixer, sitta vid datan, kolla på när pappa och sebbe håller på med sina bilar och mopeder och gå ut och smygröka med farfars flickvän (38år typ) hah, det är nog det roligaste faktisk.. men jag förstår typ bara hälften av vad hon säger eftersom hon pratar norska.

nog med klagande nu! jag ligger i pappas säng under hans barbie lakan (hihi) och lyssnar på Ne-Yo So Sick - Female Version som inte alls är lika bra som när killen självaste Ne-Yo sjunger! menmen, nu funderar jag på att gå ut och kika på vädret och ringa till mina vänner! Juste det är snö här, kom och ha snöbollskrig med mig ? *blink* / e 


Kommentarer
Postat av: bamse

Nej vad orättvist! Fick du snö på julafton din jävel?

2008-12-25 @ 01:56:28
Postat av: cara

vi fick också snö ju? :O , Det snöade ju på julafton. Iaf i farsta hihi!

2008-12-25 @ 12:44:47
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0