FREDAG

wihoo! nu är det fredag, peace til duktiga mig som fixade G i 3 ämnen idag *stor applåd* eftersom vi slutade 11 så drog vi till jensen gymnasium och hälsade på, men innan det så satt jag och vikkan kvar och drack våra varma choklader som jag fick av min vuxna fjortis lärare Therese, TACK terran! hah, men efter jensen så åkte vi till t-centralen och köpte lite nödvädiga säker till helgen och träffade på fablesse-grabbsen som kanske inte var så bra eftersom det blev lite knas. menmen sånt händer, hoppas det löser sig bara! sen åkte vi hem till annie och nu ligger jag i hennes säng och väntar på att få sällskap av henne, men jag tror nog att hennes hobby är att duscha, suck.. (a) Men nu ska jag ner och hämta mina 700kr av papsi som jag fick för att jag var SÅÅÅÅ duktig i skolan! hah, smile / e
p.s. tycker vi ska sluta skriva om jennifer, det räcker nu faktiskt nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

gay

2008-12-12 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0