FUCKING SKOLAVSLUTNING IMORN!

Sååååå skönt men jullov imorn! idag var vi i staden med klassen men skönt att vi inte behövde vara med dem.
 Efter att vi var i stan drog vi och fika på espresso house i väntan på Goalajnen som skulle köpa godsaker till oss. Tack till han förrutom att hanh tog en cider av mig :@
Nu har jag gaaalet mycket energi och är jätte taggad på fest men det får jag lägga undan till imorn och nu funderar jag på att dra ut och springa en runda runt trollbäcken i kylan men det är skönt och bra men det tråkiga är att jag har ingen kompis somj jag kan spring med men då får det bli musiken. Jag kommer nås på mobien om ni vill något, 0762938239 comviq så klart hihi.
ses och hörs,
 puss på er gullisar / viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0