godmorgon

godmorgon folket, jag vaknade nyss av att det var alldeles för varmt under mitt stora rosa täcke.. tog en sväng i lägenheten och tänkte säga hej, men nej.. ingen var hemma inte. Men det kan vara skönt ändå. speciellt när man ska plugga och slipper mamma som kommer inte och gnäller eller är över social man vet aldrig vilken sida hon vaknar på ^^
blont eller brunt, vad tycker ni ? hah jag tycker nästan att hon ser ut som en transa i brunt hår, (men det kanske bara är på bilden) skulle vara lite roligt om man satte en före och efter bild av issa brevid den här bilden. Hon var ju lika blont och har nu färgat håret till möörkbrunt. Men hon passar lika bra i båda färgerna, bara det att thihi.. ''issa, brukar du vara så där blek?'' (a) *smile* dom flesta av mina kompisar har faktiskt varit blonda, naturligt eller inte. Jasmine, issa, izza, bella, sandra, bamse, cara, annelie, där fick ni några som har haft blont hår men har färgat det mörkt. kisses / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0