Hat.

ursh vilket hat jag har fått, hatar bara fler o fler och bara mer och mer. Gamla vänner som inte nämns blir jag bara så irreterad på o vill döda, för att dom har blivit som dom blivit och URSH, Vad håller dom på med igentligen?
Jag kan själv inte säga att jag inte förendrats häller. Men har så mycket ilska i min kropp just nu som behöver släppas ut, på någon. Haha konstigt, den första som hoppa upp i hjärnan var *PIP* haha, nej nej, nu över driver jag! men det skulle igentligen bra behövas *PIP* behöver en läxa igentligen.
Jag förstår inte riktigt de här med att vi plötsligt blivit fjortisar som gamla vänner kallar oss? Vi skaffade en blogg tillsammans lite skvaller hit & dit, men ingeitng personligt om folk förutom jennifer brown dårå, men de kan tyvär inte hjälpas.. Det finns nog många som håller med, Men endå många som inte gör de, men om ni hade suttit i min sits så hade ni nog skrivet ett dussintal inlägg om hur mkt ni hatar henne. Nej men förlåt. Nej men gud vad skriver jag igentligen ? haha, aja de känns bättre redan nu och få skriva av sig lite. Puss på er alllaaa!



Länge sedan nu, miss that time! VACE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0