HEEEEEEEEEEEEEEJ LÖRDAG MORGON

thih hejhej! Jag kom nyss hem :) CHILL, vi har varit och festat i älta, om det var roligt alltså, träffade massa nytt folk som var jätte trevliga! vissa hade varit tillsammans med mina kompisar men jag hade aldrig hört talas om tjejerna och en var tillsammans med en bekant just nu, men henne hade jag inte heller hört talas om, hahah jätte roligt. allt är roligt just nu, thihi, jag träffade också  några som vi brukade festa med för några månader sen som vi inte har snackat med på hur längre som helst, och jag kan inte skriva så det här tog sin lilla stund, men jag är inte trött oxh izza har redan däckat och vi kom liksom hem för 5 min sen, hah trötis :) men nu ska jag väl  bädda ut och stackarn som sover i min fotölj.. bilder från kvälllen kommer lite senare eftersom de alltid  var någon som sprang runt med en kamera, ;) GOD NATT / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0