HEJ!

hah är man cool eller är man cool?! man sitter ju här med pappas fru (datan) i knät för första gången på evigheter! WOHO, men .. jag min bror hann tydligen före mig eftersom det stod hans mail inskrivet när jag skulle logga in på fejjan, attans!

och jag hoppas att alla som läser det här tycker synd om min käre far, för han sa nyss att det var hål i hans strumpa.. stackarn. ojuste! nu när jag skriver om min far så kom jag på att han faktiskt inte har tjatat om skolan under den här halvtimmen jag har varit hemma, det enda han har sagt är att jag har varit duktig den här veckan. Är inte det lite ballt? eftersom det brukar vara att man vaknar av att han pratar om att jag måste plugga mer och somnar av precis samma samtalsämne så jag tycker att vi ger honom en STOR applåd och njuter av kvällen.
& eftersom han har varit trevligt än så länge så tycker jag att jag ska följa den nya trenden och lida lite med honom och hans hål i strumpan.
asg & pussar / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0