hejhopp

HEJ den här måndagen har faktiskt varit ganska mysig tycker jag. Började med att gå upp och ta ett varmt skönt bad, välkomna dagen i skum. MYS, sen åkte jag hem till min far för att jag trodde att det var prov på morgonen men icke det var på eftermiddagen. Men iallafall, jag kommer dit och rostar en macka och kikar lite på disney house och håller på att somna om men det var inte okej så jag ställde mig upp och sätte på pappas stora vita tröja och trillade vidare till skolan, satte mig i ett litet rum med några och chillade galet, men sen var vi tvugna att plugga lite till provet.. ingen som var riktigt taggad på att göra det så vi smarta flickor kom på att Bamse skulle skicka alla svaren till oss eftersom att hon hade provet en halvtimme före oss, wiho och det gjorde hon TACK och bra gick det också eftersom min bg-lärare kommer till mig efter och säger ''ditt prov såg bra ut emelie!'' hah, ''jag vet, jag är smart'' IQ bäst! (a)
och nu ligger jag i annies säng med henne, issa och cara & minst och sist hennes katt som verkar tycka om musar. HAH, puss! / e


Kommentarer
Postat av: pluggisbamse

varsågod chompisar!

2008-12-10 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0