hemma dag!

Fortfarande sjuk inte kul. Morgonen började med att jag drog på tvn och kolla på america's next topmodel fanns inget bättre på tv. När jag väl ligger där under täcket och myser så får man sms av emla och dom ska göra lite bus så dom fråga min om ett nummer ,kanske ditt ?
Haha igår hade jag  riktigt mycket damp för att jag  hatar att sitta hemma och jag hatar när 5 pers tjatar om ett par fucking bilder då får man ju damp. Annie du börjar lika mina päron om att jag  ska göra si och så och du vet vad jag  svara på det? MHM.. och du  vet vad det betyder jag  gör allt i  min egna takt då jag känner för det, tänkt blocka upp dig sen men då  hade du loggat ut tihihih:) love ya pudding!
Jag undara vad  jag ska hitta på för skoj under dagen får väl ladda ner nårga filmer eller något liknande,
nu  ska jag  fixa några saker, skriver mer sen,

kisses/ viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0