mjo

Jag hatar att skriva rubriker, vad ska man ''döpa'' inlägget liksom? blö jaja, nu fick rubriken en egen mening och ingenting & det räcker. Jag skrev ju i mitt sista inlägg att jag skulle ta det lugnt igår, men så blev det icke. Först var vi hemma hos vår väns jobbarkamrat och 'parta'' lite, världens drag var det ju inte men ja, det var innomhus och det var varmt! sen efter ett tag så vandrade vace vidare till Tyresö hallen och hejjade på några vänner som spelade st cupen, och där befann vi oss enda till en stund efter två, eftersom HSK's sista match började halv 2. (den matcehn slutade 1-1) Undra hur slitna dom som spelade den matchen måste varit när dom kom hem (?) /



och sen så en bild på gårdagens outfit, i bakgrunden så ser ni min söta lilla dator som jag fick av min far i julklapp, jag bara älskar den, för den är ju så liten och praktiskt! & bilden togs med min nya digital kamera som jag fick av min mor i julklapp. & jag måste bara komentera mina hårtoppar på bilden, tycker det ser lite halvt roligt ut när dom sticker ut åt höger sida sisådär *fniss* / e

Kommentarer
Postat av: blondin crew

varför har du inte berättat om den där lilla sockertoppen som din far varit så generös och gett dig. Hur söt och liten får man vara, BLINK!

2008-12-30 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0