monday

Hallå där alla friska människor!
Jag är typ sjuuuk inte mysigt så jag  ska vara hemma imorn och kanske onsdag inte kul..
Idag drog jag hem efter halva dagen i skolan orkade inte och efter det åkte jag  in till stan och köpte ett par nya skor,
 hel svarta converse blev det och sedan gick vi runt och kika på klockor.
 Hon har lovat mig en så nu sitter jag och tänker på vilken jag  vil ha har 6 stycken att välja mellan,
det blir ett svårt val tror jag men dom som jag  vill ha är iallafall
1 D&G
1 DKNY
och 4 GUESS
jag  vet itne riktigt vilken jag  vill ha, hmmm....
jag  orkar itne skriva så mycket mer och jag  har vart urusel på att uppdatera i bloggen,
förlåt sötisar men nu ska jag göra andra stuff.
PÖSSS/ viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0