onsdag

torsdag - FREDAG, fysatan va jag längtar alltså! som många nadra är jag sjukt skoltrött just nu, eller ja.. det kanske jag alltid är men iallafall (a) tycker inte jag behöver skriva någonting om dagen eftersom jag faktiskt tror att du har förstått vad som har hänt, haha men jag tror faktiskt att ni inte vet att vi hade juluppvisning i skolan idag. eller inte vi men åttorna hade, haha det såg ut som en julbegravning eller något! tror ingen log förutom annies vän (som log bara för att annie nästan skrattade livet ur sig) aykut var nog den som gjorde det hela roligt för mig. hah, har en bild på begravningen men den kommer upp någon gång när jag har varit hos cara och kunnat lägga upp mina bilder. Då ska ni allt få se våra c00lingar i 8an! kisses / e

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ägde no doubt

go åttornaaaa

2008-12-17 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0