papsi

min pappa är nog fått hjärnskakning eller något, för han är typ ALLTID trevlig nu för tiden. Kanske julsjukan? thih, aja det är ju roligt att man gör annat än bara bråkar med honom iallafall. Men nog om papsi nu, det är bara 2 dagar kvar nu sen är det fucking skolavslutning!!!!!!!!!!! vad ska ni göra då? någon som hittar på någonting roligt så är det bara att säga till *blink* och sen är det jul och då åker jag bort i HELA FYRA DAGAR till ute i ingenstans BUHU, fyfan alltså. Nu säger pappa att det fins vargar där också, urs va läskigt! sånna där läskiga figurer vill man ju inte stöta på.. hah, får hålla mig inne.

issa snodde min sko idag föresten, så nu plaskar jag runt i en sko som är typ gryyyyyyyyymt för stor. inte najs! jaja, nu okar jag inte skriva mer, ha en trevlig kväll KRAMIS! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0