rubrik

pepparkakor, vatten och 2½ men <3 mig !
- varför har jag aldrig träffat en man som dig ?
- jo för, men som mig är .. aldrig ute
thihi, klockren! jag älskar det där tönt programmet alltså! sitter och kikar på det just nu, samtidigt om jag undrar vad min mamma och pappa igentligen pratar om. Dom pratar aldrig (om det inte är helg) och nu helt plötsligt så är dom ute och går tillsammans, föräldrar alltså haha. igentligen så skulle jag också vara ute och gå med sandra just nu, men hon har hittat så ''monga'' killar som hon ger telefonen till när jag ringer. jag - ''ge telen till sandra!'' coolkille- ''hon är upptagen''. jag- ''ge telen till carro då'' coolkille-''nej men alltså, hon är också upptagen.. dom gick nyss in i skogen och bajsa tillsammans'' sen fick man ett gulligt klick i örat. gaah, hatar sånt! thih, det är ok när jag gör det, men inte när andra gör det mot mig (a) kramis / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0