sängen!

tjollahopp, idag har jag varit med mitt livs kärlek SÄNGEN hela dagen. Love u babe! och jag åt nyss upp en bit av en kycklig med pommes, i sängen. en vanlig & slö söndag i sängen & imorn som annie berätta så har vi prov, som jag verkligen inte kan över huvudtaget.. i </3 prov. jag kommer sakna sängen! igår så träffade jag sängen runt klockan; sent. För jag råkade vänstra lite med Fredriks säng.. i'm sorry!  men början av kväll var trevlig faktiskt, sen hoppade jag av misstag på en gångande båt & lyckades bli åksjuk. Men jag fick sällskap av ett kärleks par som fick mig att bita ihop och lämna Fredriks säng och vara social med folket. Tack pussgurkor! thih,



kisses / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0