söndag

hejhejhejhej och hej! man kan ju säga att det syns på uppdateringen att det har varit helg, förlåt föt det.
men iallafall, igår så var jag annie vikks och cara på en fest i vendelsö. Det var väl ganska kul, men eftersom jag hade utegångsförbud så var jag tvungen att dra rätt så tidigt.. bättre det än att vara hemma hela kvällen som min käre mor trodde att jag skulle göra. Men hon lämnade mig ensam hemma så hon får skylla sig själv att jag gick ut, visst (?) fniss, och nu sitter jag på vikorias mammas jobb och chillar vid datan medans hon städar, men hon är snart klar och då ska vi möta anniebunnie vid centralen och hitta ett mysigt place att fika på och sen så ska jag möta min vän izabelle och åka hem till hennes nya lägenhet, mysig och seg söndagkväll. kisses / e

Kommentarer
Postat av: Bella

JA, jag har suttit som en gam och väntat på inlägg, FY SKÄMS! :)

"love yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, haru snuttis sötiz? Isåfall vad heter du? You and me 4ever and eveR!!!"

2008-12-14 @ 21:46:35
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/
Postat av: emla

förstår det, sryyy göömsiiw! jo det är klart jag har! adda mig ''fuckyoubelu'' kisses <333333

2008-12-16 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0