STOCKHOLM


ja jag älskar stockholm, är man stockholmare så trivs man inte ute mitt i ingenstans ska jag säga ! jag saknar mitt homeplace! buhu, speciellt mina vänner.. jag hotar min pappa med att inte äta eftersom han vägrar åka hem innan det 27de, så haha envis som jag är har jag inte ätit sen iförregår klockan 6, men han vägrar fortfarande! BLÖ för dig pappa, eftersom jag vet att du läser våran blogg fast du har sagt att du inte ska göra det, jävla cp! Nu kom anniken hem, hon är sjuk trevlig. henne tycker vi om! thih, jag var nere i ''stan'' idag, och jag såg inte en enda riktigt NORMAL människa, komiskt (?) kisses / e

och annie honey, jag får inte tag på dig har inte ens kunnat säga god jul än .. så ring mig när du ser det här! missmissmiss

Kommentarer
Postat av: annie

JAG RINGDE DIG MEN DU SVARA INTE DIN LILLA!!

RING MIG

2008-12-25 @ 20:38:16
Postat av: issa

mig har du inte heller sagt god jul till :'( och du har itne ens ring mig en ändaste gång :'''''''(

2008-12-26 @ 02:15:49
Postat av: issa

och du ska kallas min bästevän likson :''''''''''''(

2008-12-26 @ 02:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0