tha skog!

som vanligt har man lika roligt i den där läskigt mörka skogen. Jag, bellasombliräcklad, blowbella, och hångelorren sandra hade dagens flumm tillsammans. Blowbella är faktiskt ganska bra på att rocka! thih, skoja inte om jag fick ont i magen av allt skrattande!
Men nog om det, som ni såg i Caras inlägg så har vi för första gången fått över 100 besökare i våran blogg! *bigbigsmile* & det ska vi allt fira imorn, DINGDINGDING!!!! Men nu så ska jag gå och hämta en bulle som mamma har bakat, ta ett glas av min kära oboy och ta det lugnt ett tag och sen så är det dags för mig att nanna kudde. Man måste ju kirra krafter inför helgen, men vi slutar ju iochförsig klockan 11 imorn SKÖNT efter det så ska jag kanske till jensen gymnasium och träffa sötisen nathalie och sen ska vace trilla runt lite i stan, man kanske hittar någonting fint ? alltid bäst att vara på den säkra sidan, right (?) mennu! HEJDÅ och god natt söta besökare. / e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag vet jag är söt!

2008-12-11 @ 22:23:54
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/
Postat av: bella

haha passa dej jävligt noga emlan vad du kallar mej! ;D det är jag som är rockarkungen HAHAHAHH

2008-12-11 @ 23:15:24
URL: http://isabellheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0