tv tv tv

hejhopp, nu sitter jag cara och issa @ caras place.
Vi har tittat på house of wax, super skojj att titta på skräckisar med issa! Hon bli fan rädd för allt *asg*
Och nu sitter vi och kikar på high school musical 2. thih, idag så har vi varit i skolan en tag sen fick alla andra förutom jag åka hem för att datorerna inte funkade bara för att min lärare verkligen har koll på vår skola (blöö) men jag åkte iallafall, oså drog jag och issa med vikks annie och cara när dom skulle gymma och höll dom sällskap ett tag sen så åkte vi till centrum och sätte oss på EH och kikade lite. myyys! Sen hamnade våran vän i ''trubbel'' men det löste sig och nu sitter vi här - men nu ska jag fortsätta titta på filmen
PUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0