uppdate från sängen

Godmorgon snyggingar,
fan jag har försovit mig, ganska mycket denna gång. Jag började 8:25 och slutar halv 11 i dag så det är ingen ide att jag äns anstränger mig och drar mig mot plugget. Annars så ligger jag bara i sängen och chillar galet med min laptop. I dag ska betygen sättas och jag är sjukt fucking nervös, aja tänk på nästa termin istället! Måste bara medge att du är lite av en mupp Jennifer. Du tror att du kan dyka upp i vår skola hur som helst men jag lovar dig, nästa gång blir det synd om dig.  AEL for life bitches!

Till alla er som är polare med Cara och dom och som håller med dom på allt, fatta bara en sak okej? För det första så bryr jag mig inte och sen, det är inte så många kvar på eran sida längre, dom flesta har fattat vilken idioti det ärni håller på med.

Jag undrar bara vilka det är som inte är på våran sida längre Jennifer?

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha tönt hon är -.- vilka har hon ? äckliga anna-klara och sin lillasyster .. haha synd..

2008-12-12 @ 16:21:10
URL: http://fridaflakstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0