det snurrar

hej vänner,
Fick precis reda på att jag kommer vara ensam hemma över nyår, riktigt RIKTIGT nice! Vi får se hur det blir men största partyt hittar ni hos mig! thihi :)

jag kommer nu ta en bloggpaus därmed ändrande förhållande i vace. Känner mig just nu väldigt nere och kanske inte sådär skitbra. Till er vill jag bara säga att jag är ledsen att det blev såhär, jag vet att jag får skylla mig själv och att ni är sura/besvikna på mig. Men ni kommer alltid ha en plats hos mig vad som än händer. Vace tiden har varit den bästa och jag har aldrig haft så jävla kul som jag haft med er.  Jag hoppas ni förlåter mig och inser att jag är jävligt ledsen över det som hänt. Hoppas ni förstår att det inte finns mycket mer jag kan göra. Jag hoppas ni läser, förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0