VACE

fuck blogg paus's snacket. Det kanske inte kommer bli lika många inlägg nu under lovet, men sluta blogga helt tycker jag nog inte att vi ska göra, eller (?) så jag tycker att vi återupplivar bloggen precis lika bra som doktorerna återupplivade ni vet vems mor/farfar PEACE!

igår så var vi iallafall hemma hos mig med haninge folket och några enstaka från tyresö, haha jag kanske inte var så himla glad hela tiden. Men om ni någon gång kommer hem till mig så håll kläderna på och cigaretterna utomhus, okej ? hah annars hade jag väl roligt, kul att träffa vissa personer som vi alltid umgicks med förut som man har tappat kontakten lite med! ojuste, jag kom på att jag igentligen behöver åka dit och städa snart men mitt huvud är inte på mitt lag idag så det där städandet tar jag lite senare ..
kisses / e

bilder från igår kommer när bamse har lagt in dom på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0