viktoria is back!

Ursäkta mig kära vänner, har verkligen inte orkar blogga men nu ska jag  börja igen! nu sitter jag här framför datan och undara vad jag  ska göra idag ska ta en dusch väldigt snart och sedan ringa mina babes!
Det annie menar att du får oss att tagga till det märks när du är borta för då är det inte lika kul ^^, känn dig c00l brollan!
nu har jag ju typ utegångs förbud eller jag ska vara hemma klockan 9 -.-
är så trött på det här men jag  börjar få mamma att ändra sig lite tror jag.
Jag  kommer alltid på 100000000 anledningar när jag vill ha något eller något som jag  behöver.
OBS! jag  börjar bli så arg på folk som ringer mig när jag sover ni får lägga ner med den skiten klickar jag  bort er så ska ni ta mig fan inte ringa igen , IDIOTER!
Morgonens låt är: slide - go go dolls
orkar inte skriva mer, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0