wiiiie jag är frille!

WOHO jag är typ frisk, var i skolan idag ingen höjdare såklar men det funkar. efter att vi slutade så drog dom jätte tuffa KSAB barnen till stan och shoppa lite och fikade på espresso house det var väldigt mysigt och som ni alla vet så är det alltid jag  som raggar på allt som rör sig så jag la in en och en annan flört på killen som jobba där och jag skrämde typ skiten ur han också för det var fel på emlas varma choklad så jag fick gå och klaga. rawr vad han sket på sig haha! sedan rullade vi vidare och nu är jag ganska irriterad på en viss person...
jag har köpt lite nya underwear och cara likadana det är så kul för jag  och cara har jämt likadana underkläder hihi.
men nu ska jag gå och äta hörs senare biatches! / viktoria



Kommentarer
Postat av: annie

Fan va jag älskar den jackan

2008-12-17 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0