wiiiie

hejhopp, jag kom nyss hem från micke (sprang nästan hela vägen från bollmora hem) där vi har varit med några vänner och firat hans bror Martin GRATTIS! hoppas du hade det lite roligare an vad jag hade, visst det var trevligt men man har ju haft roligare. Jag kom ju hem från Hellefors idag, jag visade direkt huset för pappa eftersom jag hade varit här med några vänner under tiden han redan var i hellefors med farfar oc. och han ville se att det var helt. Allt var i topp förutom hans säng som hade gått söder och en tavla som hade åkt ner i marken och sen sprang jag och ut åkte till annie och cara och följde med dom upp till micke dåra. och jag säger bara en sak, förhålladen ska man inte ha PUSSIS / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0