2minuter

yes om 2 minuter så är det BG i ebn kvart och sen slutar vi, fett chill! eftersom pappa inte väckte mig imorse så kom jag till skolan vid 20 i 11 kanske, så jag har inte varit här så länge, as najs. efter skolan så ska jag annie och vikks till stan och kika lite efter någon snygg outfit till helgen, hoppas vi hittar något ! Och sen kommer Cara ploppa in i bilden och komma in till stan, för innan det så måste hon hem och fixa sig * tänk om hon hittar en snygging liksom* haha sajk. Hon kanske börjar tröttna på singellivet, vem vet ? *blink* thih, och sen ska vi träffa våran vän som har köpt lite gott inför helgen som jag och cara ska hämta, och sen ska bär det nog av till my place @ haninge, vi vill kika lite i Tyesö Gymnasiums skolkatalog som ligger där, men nu är det BG tjollahopp c ya biiatch! kisse / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0