allas offer

Hej vänner!
Sitter hemma framför tvn nyduschad och allt, har varit i stallet i kväll. Shit alltså inte många dagar kvar tills jag ska redovica uppdraget, jisus jag kommer dö. Aja, hände någonting väldigt ovanligt för ca. 25 min sen. Jag dissar desperata hemmafruarna för min favoritfilm 50 first dates. Så sjukt jävla bra, den går på 3an om jag inte har helt fel. Måste bara meddela att allas Annelie setts åka skriskor mitt i kungsträdgården i helgen. Inte nog med det hade hon en bebisblå hjälm på sig, illa Annelie illa.



Kommentarer
Postat av: annelie

Annie, nejnej.. För det första var det i Måndags jag åkte skridskor i kungsan, inte i helgen. Och hjälmen var inte bara bebisblå, den hade självlysande blommor på sig också! :)

2008-11-19 @ 21:04:13
URL: http://nnelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0