blåsigt väder

hej tyffingar! ett medelande till robban, jag har bytt lösenord så att du inte ska kunna skriva i våran blog tihi. men iaf jag emla och bella har haft en riktig turdag med allt typ vi har haft en riktig äventyrsdag ni anar inte ens senare mot kvällen åkte vi förbi sös och hälsade på våran handikappade vän isabell åh hon var så söt och man fick typ ont i hela kroppen så fort hon börja berätta att dom hade stuckig 6 nålar i henne och massa inte så mysigt och så har det vart ett riktigt kallt och äckligt väder man skulle ju kunna blåsa bort, och så har jag  vart lite tjurig idag satt och prata i telefon med en viss person och var inte glad på den!  men ska nog ta och lägga mig framför tvn och mysa lite med mig själv,
pussar och kramar / vikks





   


lite bilder från idag :)

Kommentarer
Postat av: Annelie Ros

Varför är hon på sjukhus?

2008-11-11 @ 16:16:23
Postat av: viktoria

moppe olycka en idiot körde in i henne och emelie

2008-11-11 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0