Cara

Sitter hemma har vait i hemma drygt en timme nu. Orkade verkligen inte va kvar i skolan pågrund av min huvudvärk som fortfarande värker man borde ju igentligen inte sitta vid datan då. men har absolut ingeting annat o göra. Kännr att jag behöver plugga också. Men har absolut inge ork till de häller så jag kollar runt lite på Facebook o lite gamla bilder.

Hitta en jätte söt bild på min bästis ju! fin va?


Jag ska börja redigera filmen så småning om också , Ska nog bli en musik video av allting. För allt gick bara knas man hör knappt va vi säger på filmen så de blir mkt bättre om vi bara rör i hop de till en musik video så mkt skönare. tror faktiskt också att vi kan få ett högre betyg om vi gör en musik video av filmen. Ska igentligen ha MVG i bild men känns som att jag bara kommer få ett G fan då! Världens sexigaste bilder togs igår iaf , framför ALLT på sötisen Annie och mig dårå fyfan!. En blanding av TJEJ/KILLE

 

Kommentarer
Postat av: malin

haha sexiga :D

2008-11-27 @ 23:12:47
URL: http://smuttinslump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0