Cara

Huh, fick lite brottom där nu när jag skulle följa Emelie till bussen. Va ju tvungen o hinna hem till DH ju! Men är inte trött än, så sitter inne på MSN & Facebook o små chattar lite med några st samtidigt som jag laddar ner några komedier som jag inte sätt. Imorgon ska jag nog förbi Centrum eller nånting o köpa nya knästrumpor och tight. De går hål i mina tights så fort jag snuddar vid dom. Efter de ska jag dra mig hemåt o få besök av en vän, Felix. Länge sedan man träffade honom var det iallafall! Vi ska också fortsätta med filmen i morgon. Så de e ingen ide o sminka sig till skolan i morgon, För direkt efter Bg:n blir det Turre sminkning. Ååh, Det e så jobbigt o tvätta bort det sen efteråt. måste sminka om sig o grejer. Jag är iallafall tvungen för att jag är så blek! Men får gymkortet på torsdag så då ska jag sola förfullt.
och Helgen är redan planerad! väldigt skönt.




Puss C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0