Charlie

hej vänner,
så fucking trött alltså. Försov mig i morse och kom till skolan runt 11 tiden, inte bra alls. Hoppas på en förbättring till morgondagen. I dag har jag varit med mina vänner Issa, Cara och Bella. Det var skoj, cara fick damp på mitt garv, issa var allmänt handikappad och Bella fick utslag av min sötnos Charlie. Skulle fösöka lira lite cs med Cara men nej då ska självklart min data få största dampet, moget!

Bara för att du är så söt och lägger ut cp bilder på folk :)
Godnatt!/A

Kommentarer
Postat av: viktoria

nej men dåra jag tycker den är fett snygg, orgentering i regn :)

2008-11-18 @ 14:49:28
Postat av: B

Jag fick utslag av den lömska saken! :o

2008-11-18 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0