chilll

Ja nu sitter jag och min Emelie här och kollar på Desperate house wifes! fast nu är de ju reklam så jag hinner skriva ett litet inlägg. lite busigt ju! ni alla ska ba veta hur länge sen de va sist jag o Emelie va senast med varandra! Kanska bara för att jag råkade göra slut med henne.. men ska försöka på nytt nu! Jag ska satsa gärnet på fredag asså! då jävlar, veckan e redan planerad inför helgen , torsdag fixa dricka & garaget så de blir mer utrymme där inne. Fredag ska vi på fest, Vart ? Vet vi inte än. Hoppas fan på PPP asså! fan va roligt . hoppas fan på en riktig lyckad helg, som vi alltid hade föörut eller hur PPP ?  sen på lördagen blire väll i garaget. hihi, typ you know efterkrök. lite lan på sidan om. känner mig som en geek. 



/ från geeeeken Cara!

Kommentarer
Postat av: annie

saknar oss, PPP!

2008-11-18 @ 21:28:31
Postat av: v

cara du är en geek inse, smile*

2008-11-18 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0