FREDAG I LIKE

yepp nu är det äntligen fredag, och jag och cara smet hem till henne en stund för att hämta hennes videokamera som vi behöver till bilden, vi ska ju göra en film. Hah.
Efter skolan så ska vi inte till stan igen och kika lite mer, jag hittade ingen klänning att ha under koftan som blev min igår.. och sen ska jag och cara hämta vårat shit som vännen vår har, men innan det så måste jag ha gjort tekniken och musiken annars blir det hemmakväll för lilla mig ikväll, men icke sa emla, så ska det inte bli. För ikväll så ska vi antligen till fridhemsplan eller hammarbysjöstad och paarta lite, chill ! men nu ska jag och cara till allé och köpa lussebullar *mums*
kisses / e
 


Visst ser vi lite duktiga ut ? (a)
och sen så måste jag faktiskt säga att det är fyra minus grader ute,
nu börjar vinter verkligen komma, ochd et är mer än 4 minus för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0