fuck winter, support global warming!

nu  går jag  rakt på sak JAG HATAR VINTER !!!
det är kallt, äckligt, blött osv kan nog komma på 1000000 anledningar till varför jag hatar vinter förutom skidbacken.
idag är det tisdag och vi  har filmat i skolan til vårt bildarbete, så kul förutom att jag  blev galen på annelie för att hon var i  vägen och sa vad hon tyckte och vad vi skulle göra när vi redan vet allt, vi är inte dumma i huvet och  jag  skiter fullständigt i om du ser det här men du drev mig till vansinne. imorn vill jag inte höra ett ord av dig och du ska inte ens stå och kolla på när vi filmar för du är inte med, DU HAR ANNAT ARBETE ATT GÖRA! även om jag sa åt dig så skte du i det vilken förjävlig stil, gaaaaah var irriterad jag  är /blev. men iallafall efter skolan drog jag  och arabannie till stan och jag köpte mina skor men jag  tog i vit för dom svarta är alltid sluuuut :'( och sedan en ny kjol och en tröja.

låten jag lyssnar på nu är:Roland Clark & The Montanas - Music Talking (Fred Falke Rmx)
låten efter det blir:Cocobongo - Till The Moon Has Gone (Callea Mojito Mix)
 
nu kära vänner orkar jag inte skriva mer, ha en fortsatt trevlig kväll och det är UGLY BETTY & DHW på tv ikväll jippie
i <3 tisdagar för då är det myskväll framför tvn. om någon vill komma och mysa med mig så är det bara att höra av sig 0762938239 för comviq och 0735054566 för 3  haha


ajaj massor med kärlek/ viktoria 



  



   


 under filminspelningen! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0