Fucking Torsdag

Plugg plugg plugg!
Hej vänner, i dag har jag haft fetaste pluggisdagen då alla mina arbeten ska lämnas in i morgon, PANIK! Kommit i gång med dom lite för sent med andra ord. Sitter just nu hemma hos Cara med några vänner. Jag och Martina försöker komma in på porten och börja skriva våran teknikrapport. Aja, i morgon är det fredag vilket betyder helg. Jag och brudsen ska natt gibba, hör på maken! Hörde att det skulle bli fajt i helgen Tyresös tyngsta yngsta har ställt till med någonting nu igen, hoppas ni förstår att ni ger er in på AEL brudar! Nu blire ännu mer plugg, c u!/a


Carisen åker på däng, Annie Cara lill vikksen

Kommentarer
Postat av: CARA

TA BORT BILDEN FÖRIHELVEETE JAG GÖR HÄÄÄÄÖMND

2008-11-13 @ 21:52:22
URL: http://cabo.blogg.se/
Postat av: carastuttarärstoraochfina

hahahaha

2008-12-29 @ 07:01:33
Postat av: Anonym

Schyssta pattar! ;)

2009-03-08 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0