good night lovers

ja nu har jag kollat klart på Desperate housse wifes och ugly betty, jag bara älskar tisdagar på kvällarna så mys att bara ligga och mysa framför tvn. jag vet inte vad det är med mig men jag  har vart allmänt irriterad och trött och blir ännu grinigare när någon drygar mot mig, inte bra..
det blir sängen för mig alldeles strax myys alltid jag som ska lägga mig tidigt och ändå försov jag  mig imorse eftersom att min mamma som på mornarna kallas min ''veckar klocka'' var på bilverkstan. ni anar inte hur jobbig hur brukar vara, jag hatar när hon väcker med att börja prata om skolan men älskar då hon väcker mig med masage tihi.

nu lyssnar jag  på låten: Slow Motion med Rupee. får mig att slappna av lite.
nej  för nu  ska jag hoppa i sängen och hoppas på att imorgon blir bättre än idag,
massor med kärlek/ viktoria

sommar 07 idas land, i miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0