hemstudiedag wiiie

Så fucking skönt med fredag och så har vi brudar tagit hemstudie dag så alla ska typ hem till cara, får sms av emla imorse hon var tydligen ensam i skolan stackars sötnos Nu sitter jag här lite halft naken haha har nyss kommit ut ur duschen och ska snart gå och äta frulle.
Igår efterskolan åke jag med isabell till centrum ett litet tag sedan åkte jag till stan och träffa martina och emelie b. Vi hade en ganska rolig stund efter det åkte vi till tyresö till det där crazy night jag orkade inte ens kolla efter nått så gaaaaaalet äckligt mycket folk och jag hade grymt ont i fossingarna efter det buhu.
ja men nu ska jag fortsätta fixa mig och gå och äte och sedan rulla vidare till caridutt.

puss och kram fuck you/ vikks


Kommentarer
Postat av: Anonym

ful

2008-11-28 @ 14:28:10
Postat av: cara

vem fan e de som aldrig skriver sitt namn? stå för de ni säger för fan

2008-11-28 @ 17:51:02
Postat av: v

du kan vara ful din fuling

2008-11-28 @ 17:57:05
Postat av: Annah

Hahah.

2008-11-30 @ 00:05:36
Postat av: v

bella jag tycker inte att du ska kommentera att vi är fula alla vi blir ju sårade, hallååååå?! :D

2008-11-30 @ 11:25:42
Postat av: cara

BELLLAAAAAAAAAA SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-12-01 @ 00:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0