i <3 weekends

hello alla söta, gårdagen var inte så festlig av sig men trevlig var den. Vi började i skanstull med jesper (som man måste börja säga thih) det var najs tills det kanske gick lite över styr menmen.. sen så försökte jag få med mig annie eller vikkan till en fest i haninge men annie hade fullt upp och vikkan orkade inte, nej för det gjorde hon inte så jag ringde till cara som redan hade gått och mött issa på gullmars, men dom skulle hem så dom kunde inte heller så jag ringer ellebazi och flakstad men dom skulle också hem så inte dom heller så då ringer jag bella och martina men dom ville inte med så ajg fick åka dit själv .. haha, och själklart dör min telefon när jag sitter på bussen påväg dit, men tur som jag hade kom bbella och räddade mig, tack! och där var det inte heller så partyparty, men det var faktiskt roligt att umgås lite med nicklas! det var allt för länge sen. menmen, ikväll så är det chill igen verkar det som. Men kul ska vi ha! KISSES// e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0